Bezpieczne zakupy
  • Różne formy płatności
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (30 dni na zwrot towaru)
  • Szyfrowane dane i transakcje
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Reklamacja
1. Urządzenie nie wyposażone w kartę gwarancyjną producenta należy  reklamować wyłącznie w punkcie sprzedaży z dowodem zakupu. 
 
Reklamowany  zestaw powinien być kompletny oraz zawierać opis usterki.
 
2. Urządzenia wyposażone w kartę gwarancyjną producenta można  reklamować w punkcie sprzedaży lub reklamować bezpośrednio w serwisie  gwarancyjnym. 
 
Reklamowany zestaw powinien być kompletny z  dowodem zakupu, wypełnioną i podpisaną kartą gwarancyjną oraz opisem  usterki. 
 
Należy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny na stronie http://ipkamery.pl, wydrukować, podpisać i dołączyć opakowania z reklamacją.
 
 
3. Reklamowany produkt zostanie poddany wstępnej ekspertyzie, która  ma na celu sprawdzenie czy opisywana przez Klienta usterka występuje  oraz czy usterka nie nastąpiła z winy użytkownika. 
 
O sposobie i terminie  rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany w terminie do 14  dni od chwili przyjęcia towaru.
 
4. Uprawnienia Klienta z tytułu gwarancji wygasają automatycznie w przypadku gdy:
 
a. wada powstała na skutek zwarcia instalacji elektrycznej, która nie została wywołana nieprawidłowym działaniem produktu,
 
b. usterka została  spowodowana nieprawidłową instalacją bądź użytkowaniem danego produktu niezgodnie 
z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi,
 
c. usterka została spowodowana przez uszkodzenie mechaniczne produktu dokonane przez klienta.
 
5. W przypadku, gdy korzystający z gwarancji zgłasza nieprawdziwe lub  wprowadzające w błąd okoliczności czym powoduje wyrządzenie gwarantowi  szkody, może zostać zobowiązany do jej naprawienia. W takim przypadku  Klient jest zobowiązany do pokrycia gwarantowi poniesionych przez niego  kosztów  za czynności jakie gwarant musiał wykonać w związku z   wprowadzeniem go w błąd i zgłoszeniem niezasadnej reklamacji. Koszty za  te czynności są  określone w tabeli poniżej. 
Towar po weryfikacji jest odsyłany  na koszt i ryzyko Kupującego.
 
6. Jeżeli dostarczony produkt nie będzie spełniał wymagań  gwarancyjnych, Klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany.
 
7. Za reklamacje niezasadne klient będzie obciążany kosztem wg. poniższego cennika.
 
  •   Koszty związane ze złożeniem reklamacji niezasadnych (obowiązuje od 01 stycznia 2020r.)     
Koszt zapakowanie i odsyłki sprzętu 25 PLN   
Diagnostyka sprzętu sprawnego 75 PLN   
Diagnostyka sprzętu uszkodzonego mechanicznie przez klienta 50 PLN   
Koszt magazynowania nieodebranego urządzenia w serwisie (po 21 dniu od dnia naprawy) 2 PLN/dzień 
Darmowa dostawa (Kurier DPD) już od 1000,00 zł.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl